Kolagen naturalny Colway
Postaw mi kawę na buycoffee.to

12:02

Smażona owsianka, czyli szybki sposób na pyszne śniadanie!

Czy jesteś na diecie, czy nie, śniadanie jest bardzo ważnym posiłkiem, nie warto go opuszczać.
Ja, kiedyś nie jadałam śniadania, dzisiaj nie wyobrażam sobie bez tego zaczynać dnia. Co prawda do śniadania obowiązkowo u mnie jest kawa, bo to ona mnie budzi, ale obok kawy zawsze stoi śniadanie, czasem jest wytrawne i obfite, czasem małe i na słodko. Zależy, na co mam rano ochotę.
A ty jesz śniadania?
Czy odpuszczasz?

Co jeść na śniadanie? Jak pozytywnie naładować się zaraz po przebudzeniu? Moim zdaniem najważniejsze to jeść to co lubisz. Każdego dnia rano budzisz się, wstajesz i masz na coś ochotę. Jednego dnia chcesz zjeść coś słodkiego, by pobudzić drzemiące w tobie endorfiny, innego dnia masz ochotę na omlet z boczkiem. Jest tak? U mnie tak jest! Są dni, że mam ochotę od rana zajadać się słodkimi śniadaniami, są też takie, że mam chęć na pęto kiełbasy.
Jeśli preferujesz słodkie śniadania, sięgasz pewnie po jogurty, płatki z mlekiem naleśniki itd... zwolennicy wytrawnych dań pewnie robią sobotę tosty, albo jajecznicę, kanapki...

Problem w tym, że dni w tygodniu aż 7, a pomysłów czasami brakuje. No, przynajmniej u mnie!
Dlatego staram się szukać ciekawych rozwiązań na śniadania, tak by się nie znudzić. 
Moje dzieci uwielbiają jeść rano płatki z mlekiem. Jednego dnia cynamonowe, innego czekoladowe, waniliowe... ale kiedy codziennie jadły te płatki, wstawały mi rano takie śpiochy i ślamazarnie sunęły do kuchni. Odkąd zaczęłam ich zaskakiwać, błyskawicznie wyskakują z piżamy i gnają do kuchni, by zobaczyć, co to dzisiaj tak pachnie. I to jest dla mnie najlepszy dowód, że śniadanie budzi, a dobre śniadanie nastraja nas na resztę dnia.

Dlatego chciałam wam pokazać, co moje dziewczyny dostały dzisiaj na śniadanie. Myślę, że to może zainspirować do śniadaniowych eksperymentów. Tylko 4 składniki, a ten smak, ehhh, nie do zapomnienia! Zresztą ja też jadłam, a co! I było w pytę - jak to mówią! :)

Smażona owsianka z prażonymi jabłkami





1 banan
1 jajko
pół szklanki płatków owsianych bezglutenowych
cynamon do smaku wedle uznania (u mnie dużo, bo lubimy)

Banana rozgniatamy widelcem, mieszamy z jabłkiem, płatkami i cynamonem. Taką papkę wykładamy na patelnie i smażymy jak jajecznicę. Kilka chwil i macie pyszne smażone crumble. Możecie je później podać, z czym tylko chcecie-z mlekiem, jogurtem naturalnym, owocami...

U nas jak widać z jogurtem naturalnym, masłem orzechowym i smażonymi jabłkami.

A ty co najlepiej lubisz jeść na śniadanie?
Może podrzucisz jakiś fajny pomysł?



.....................................................................

DIETA z FABRYKI SIŁY? Co to takiego?

Nie jest to jakaś kolejna dieta cud tylko dopasowany plan dietetyczno-treningowy na podstawie ankiety, którą sami wypełniamy. Ankieta to wskazówki dla naszego trenera opiekuna, który będzie nas prowadził i układał nam plan żywieniowo – treningowy.
Na jej podstawie będziemy mieć ułożony plan treningowy, oraz dietetyczny. Zaznaczamy tam między innymi: gdzie będziemy trenować (domowa siłownia, sieciówka czy bez sprzętu). Oraz wypełniamy dane na temat swojej sylwetki.



7 komentarzy:

  1. Jakie to szczęście kiedy można być gospodynią. Ja jestem ciągle zmęczona bo utrzymuje swojego nieroba który nie chce iść do pracy. Zazdroszczę ci prawdziwego mężczyzny. Jesteś szczęściarą

    OdpowiedzUsuń
  2. Owsianka to moje najczęstsze śniadanie. Uwielbiam w każdej formie i z różnymi dodatkami. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten blog to idealny przykład tego co podbiłoby nowe platformy spolecznościowe. Załóż tiktoka. Instagram to za mało. Liczy się obraz i głos. Kontakt z obserwującymi. Masz potencjał. Przemyśl to.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda znakomicie :) Aż nabrałam ochoty na jabłka

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie polecam Wam sprawdzić stronę https://www.fitpark.pl/silownie-zewnetrzne.html , na której znajdziecie wszelkie informacje na temat siłowni zewnętrznych Fit Park. W razie pytań, wszelkie informacje o ofercie oraz kontakt znajdziecie na stronie.

    OdpowiedzUsuń
  6. niezwykły przepis, zastanawia mnie jednak czy sprawdzi się w diecie https://mamplon.pl/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 DS , Blogger