Kolagen naturalny Colway
Postaw mi kawę na buycoffee.to

13:05

Ciasto bezglutenowe - delicja PRZEPIS

Zgodnie z moją obietnicą z insta wrzucam przepis na pyszne ciasto bezglutenowe delicja, które dziś w przypływie weny twórczej upiekłam. Też siedzicie na chacie z powodu kwarantanny? :)
To tym bardziej przepis się przyda!



Składniki:

2 jajka
1/4 szkl. mąki kukurydzianej
1/4 szkl. mąki ziemniaczanej
pół szkl. cukru
pół łyżeczki proszku do pieczenia

3 galaretki
czekolada mleczna


Ubijamy białka, pod koniec ubijania dodajemy cukier. Gdy piana będzie dobrze ubita dodajemy do białek po jednym żółtku. Na koniec wsypujemy mąkę z proszkiem do pieczenia. Ciasto przelewamy do małej tortownicy. Pieczemy w temperaturze 180 stopni około 30 minut. 

3 galaretki przygotowujemy według przepisu. Czekamy aż ciasto wystygnie, a galaretki stężeją. Wylewamy na ciasto. Na wierzch wylewamy rozpuszczoną w kąpieli wodnej czekoladę. Na poczatku ciasto wygląda tak:

Ciasto bezglutenowe - delicja PRZEPIS


TA DAM!
GOTOWE!
SMACZNEGO!

Chcesz więcej fajnych przepisów?

Zajrzyj na mój profil na instagramie lub do mojego przepisownika.

3 komentarze:

  1. No no prezentuje się całkiem fajnie. Smakuje pewnie również wybornie. Do weekendowej kawy jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super przepis! Sprawdziłam, wyszło genialne!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 DS , Blogger