Obserwatorzy

czwartek, 29 września 2016

A może by tak kolejne wyzwanie cellulitowe?

Jak tam kobitki, walczycie z cellulitem zimą?
Co prawda jeszcze nie ma zimy, ale tyłki już pochowane w jeansy, więc sezon na rolowanie cellulitu można uznać za otwarty :)

Kupiłam kilka dni temu taką oto nowość: Koncentrat 100% cynamonowo-kofeinowy z olejem z baobabu BingoSpa i od dziś zamierzam testować.



Znacie już ten koncentrat? Jakieś opinie? Ciekawa jestem czy będzie tak samo dobry jak Gotu cola z koffeiną :)

Na razie wiem jedno -  zajebiście pachnie, jest przyjemny w dotyku i w moim ulubionym słoiczku! Teraz jeszcze oby działał jak należy to już będzie pełnia szczęścia :)

Czy ktoś jest chętny podjąć ze mną cellulitowe wyzwanie?

Taki pomysł mi wpadł do głowy, że gdybyśmy się tak zebrały i każda z nas w tym samym czasie walczyłaby z cellulitem, to mogłybyśmy porównać  metody i wybrać najlepszą?

Co Wy na to? :)

Jeśli znajdzie się chętna niech do mnie napisze na dietysekrety@wp.pl. Jeśli będzie nas przynajmniej ze trzy opublikuję efekty na blogu i może coś więcej się jeszcze wymyśli, jakieś nagrody... SZUKAM SPONSORA! Haha! ;)




Zapisz się do newslettera!




Share this article!

9 komentarzy:

  1. Koncentraty BingoSpa do bodywprappingu generalnie są rewelacyjne i większość z nich można kupować w ciemno ;)
    Zużyłam całe opakowanie cynamonowo-kofeinowego i efekty były fenomenalne, kiedy tylko zabiegi były regularne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Diety i ich sekrety30 września 2016 08:43

      Ano widzisz. Ja też uwielbiam Bingo Spa, bo to jedyne koncentraty które naprawdę na mnie działają, te zwykłe ze sklepu się nie sprawdzają, przynajmniej u mnie :)

      Usuń
  2. Witam Cię serdecznie. Na początku chcę Ci podziękować za mnóstwo porad i newsów jakie nam tu oferujesz :-)
    Co powiesz na ten produkt odnośnie cellulitu:http://www.muscle-zone.pl/dodatkowe-wspomaganie-redukcji/liporedux stosowała go moja koleżanka i pozbyła się części cellulitu z ud i pośladków. Czy znasz ten preparat? Nie jestem puszysta ale mam troche cellulitu i chciałabym spróbować ten preparat bo wygląda obiecująco. Dziekuje za odpowiedź!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Diety i ich sekrety30 września 2016 08:45

      W takim razie może podejmiesz wyzwanie i będziesz walczyć z cellulitem razem za mną? A za miesiąc napisze o tym post? Jakbyś chciała to napisz do mnie :)

      Usuń
    2. Ok zastanowię się nad tym :)

      Usuń
  3. Ja z checia sie podejme :) a ten produkt bingo spa kusi mnie juz od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Diety i ich Sekrety1 października 2016 14:02

      Klaudia odezwij się do mnie na maila to coś pomyślimy! :)

      Usuń
  4. Hej, mi to niestety nic nie pomogło, kupiłam i myślałam, że da radę, ale na mój celulit chyba nic nie działa ;/

    ginekolog łódź

    OdpowiedzUsuń
  5. Prawdziwa kobieta ma cellulit :)

    OdpowiedzUsuń

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML