Obserwatorzy

poniedziałek, 26 maja 2014

Szczypta motywacji i małe przypomnienie...

Cześć dziewczyny! ( i chłopaki - bo zaraz mi, któryś wypomni) ;)

Nie wiem jak dzisiaj u was, u mnie jest bardzo leniwy dzień. Z tej to okazji chciałam was troszkę zmotywować zarówno do pracy jak i do wzięcia udziału w ankiecie i konkursie.
Ankieta kończy się lada dzień, więc warto zagłosować, jeśli chcesz mieć wpływ na to o czym przeczytasz kolejnego posta!

Zdecydowana większość z was jak widzę w wynikach ankiety, wciąż szuka najlepszych sprzymierzeńców odchudzania... :)

Jeśli chcecie zagłosować w ankiecie, klikajcie TUTAJ. Na końcu posta jest link do ankiety :)
 
Przypominam wam także o konkursie. Do wygrania jest kupon na zakupy w sklepie Naturica.

Jeśli chcesz wsiąć udział w konkursie musisz kliknąć TUTAJ 

A na koniec... chyba nie muszę nikomu przypominać, że dzisiaj jest DZIEŃ MATKI?!



Mamuś! Wszystkiego najlepszego! Wiem, że mnie czytasz, więc napiszę też: Kochamy Cię! 
A buziaka dostaniesz wieczorem ;)

NO I MOJE DZISIEJSZE MOTYWACJE!













Zapisz się do newslettera!




Share this article!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML